1 maand in Amerika! - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Sarah Groutars - WaarBenJij.nu 1 maand in Amerika! - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Sarah Groutars - WaarBenJij.nu

1 maand in Amerika!

Blijf op de hoogte en volg Sarah

16 September 2014 | Verenigde Staten, Houston

Hello everybody,

Ik zit al een maand in Amerika! De eerste twee weken gingen erg langzaam, ik moest overal aan wennen (vooral aan het tijdsverschil en de taal) maar nu ik op school zit gaat het toch best wel snel... De kinderen op mijn school zijn echt heel aardig, degene die eerst arrogant en gemeen waren, zijn nu heel aardig tegen me en zijn zelfs mijn vrienden. Ik voel me erg thuis hier maar mis iedereen wel een beetje! Het eten is niet geweldig, veel fastfood en chinees. Gelukkig meer chinees dan fastfood! Toch nog een beetje gezond ;P. Ik ga ook elke vrijdag avond en zondag ochtend naar de kerk. Vrijdag avond is er bijbelstudie, ik vind dat de leukste avond. De 'jeugd' is dan bij elkaar, we leren dan uit de bijbel en we leren elkaar beter kennen. Zondag ochtend is voor iedereen. Dan zingen, bidden en luisteren we. Daarna lekker eten! ;) iedereen is echt super aardig. Ik heb het echt super erg naar mijn zin! Dit weekend is de sleepover en oriëntatie voor alle exchange students in Houston. Ik heb er super veel zin in! Dit gaat een top jaar worden!

hele dikke kus vanuit Amerika!

  • 16 September 2014 - 15:33

    Karin:

    Wat fijn dat het zo goed met je gaat! En alweer een maand! Jee ik vind het best snel gaan! Lekker genieten! Hele dikke knuffels van ons allemaal XXX

  • 16 September 2014 - 17:21

    Rianne:

    Aaah gelukkig gaat alles goed! Maak er een top jaarje van!!


  • 26 Oktober 2014 - 03:51

    Cool:

    ......

  • 26 Oktober 2014 - 03:57

    Tom:

    alfoooo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sarah

welkom op mijn blog! ik zit voor een jaar in Amerika! en ik wil graag mijn verhalen met jullie delen. als je mijn avontuur wilt volgen, volg me dan hier! groetjes!

Actief sinds 01 Sept. 2014
Verslag gelezen: 450
Totaal aantal bezoekers 4013

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2014 - 27 Juni 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: