Eerste twee weken in Amerika! - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Sarah Groutars - WaarBenJij.nu Eerste twee weken in Amerika! - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Sarah Groutars - WaarBenJij.nu

Eerste twee weken in Amerika!

Blijf op de hoogte en volg Sarah

01 September 2014 | Verenigde Staten, Houston

Lieve familie en vrienden,

Sorry dat het zo lang heeft geduurd, maar er waren wat technische probleempjes ;). Ik zit nu twee weken in Amerika en heb het erg naar mijn zin. De eerste week was het vooral lekker uitrusten en de familie een beetje beter leren kennen. Tweede week, maandag naar school! Ik was super zenuwachtig. Nu heb ik mijn eerste week school achter de rug en vind ik het zelfs leuk om naar school te gaan, iedereen is zo aardig en geïnteresseerd. het enige minpunt is dat ik om 5 uur in de ochtend moet opstaan :o! om 6:15 uur gaat de bus en om 7:10 uur starten de lessen.
Dit weekend hadden we church camp. Het was veel leuker dan ik had verwacht. Veel nieuwe mensen ontmoet en heel veel leuke activiteiten gedaan. Ik vind het heel mooi om al die verhalen van iedereen te horen en te zien hoe ze met hun geloof om gaan. Ik ben zelf niet gelovig, maar ze accepteren me allemaal en dat vind ik heel erg fijn!

Slaaplekker iedereen in Nederland en jullie horen snel weer van me!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sarah

welkom op mijn blog! ik zit voor een jaar in Amerika! en ik wil graag mijn verhalen met jullie delen. als je mijn avontuur wilt volgen, volg me dan hier! groetjes!

Actief sinds 01 Sept. 2014
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 4022

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2014 - 27 Juni 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: