Mijn eerste reis - Reisverslagen van Sarah Roos Groutars - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Sarah Roos Groutars - WaarBenJij.nu
Mijn eerste reis

Mijn reis naar amerika! Ik ben als Exchange Student in Amerika voor een jaar, ik doe high school en zit in een gastgezin! Dit doe ik omdat ik nog niet weet wat ik later wil doen, en om mezelf te ontwikkelen.
lieve groetjes uit Amerika.

Recente Reisverslagen:

01 December 2014

een nieuwe start.

03 November 2014

mijn derde maand in Amerika <3

16 September 2014

1 maand in Amerika!

01 September 2014

Eerste twee weken in Amerika!
Sarah

welkom op mijn blog! ik zit voor een jaar in Amerika! en ik wil graag mijn verhalen met jullie delen. als je mijn avontuur wilt volgen, volg me dan hier! groetjes!

Actief sinds 01 Sept. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4025

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2014 - 27 Juni 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: