mijn derde maand in Amerika <3 - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Sarah Groutars - WaarBenJij.nu mijn derde maand in Amerika <3 - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Sarah Groutars - WaarBenJij.nu

mijn derde maand in Amerika <3

Blijf op de hoogte en volg Sarah

03 November 2014 | Verenigde Staten, Houston

My dear family and friends,

Het spijt me dat mijn tweede reisverslag zo lang duurde! Ik heb het de laatste tijd erg druk en vergeet dus elke keer mijn reisverslag bij te werken. Ik heb al twee weekenden met de yfu studenten gehad. Ik vind het heel fijn en leuk om met hun te zijn, het is even een weekend weg van school en de familie en je kunt alles bespreken met je mede studenten. Zij weten hoe je je voelt want ze maken hetzelfde mee! Het eerste weekend met yfu was een welcome to houston poolparty + sleepover. Daar heb ik iedereen leren kennen. Het tweede weekend was een Halloween party! Dat was super leuk, everybody was dressed up! Hier waren niet alleen studenten van Houston, maar ook van Dallas. Er waren super veel mensen! Heb weer nieuwe mensen ontmoet die ik over ongeveer 2 weken weer ga zien tijdens het 3e weekend samen! Heb er super veel zin in. Op school gaat het goed, haal goede cijfers en heb erg veel vrienden. De lessen en de leraren zijn leuk! Mijn engels gaat al best goed, dus de lessen zijn goed te volgen. Heb vorige week in een toneelstuk gedanst op school. Ik dans ook in een Dancecrew. We zijn nu aan het oefenen voor The Best Of Texas. Verder treden ze op at quinceanera's en danswedstrijden. I am very excited! Ik ben ook naar een Arctic Monkeys concert geweest! That was so awesome! Dat is zeker een pluspunt van het wonen in Amerika! Je kan zo veel meer artiesten zien live!
Ik ben erg benieuwd wat de aankomende weken mij gaan brengen. Still don't want to go home yet, but miss y'all very much...

With lots of love, Sarah

  • 03 November 2014 - 13:23

    Irma:

    Fijn om te lezen en te zien dat je het zo naar je zin hebt Sarah. Dikke kus Mario en Irma

  • 05 November 2014 - 11:46

    Carla:

    hey sarah wat leuk om je zo te zien genieten .blijf vooral dat doen .je ziet er goed uit wijf .zo te zien doen de hamburgers geen kwaad bij je .dag lieverd een heel dikke kus van henk en carla xxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sarah

welkom op mijn blog! ik zit voor een jaar in Amerika! en ik wil graag mijn verhalen met jullie delen. als je mijn avontuur wilt volgen, volg me dan hier! groetjes!

Actief sinds 01 Sept. 2014
Verslag gelezen: 345
Totaal aantal bezoekers 4023

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2014 - 27 Juni 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: